Heja heja

Jag kämpar på med morgonpassen. Spinning, poweryoga&meditation samt långa promenader. Första veckan gick allt busenkelt, men det är nu jag måste vara duktig och fortsätta. Det tar emot att kliva upp om morgnarna. Men det är skönt att starta dagen med en rejäl aktivitet, det är det man får försöka fokusera på när det är varmt och skönt under täcket. Jag vill verkligen nå fram till resultat och känna att träningen är en del av min vardag. Men nu har jag återigen blivit förkyld, så det tog emot lite extra imorse. Men jag ska bannemig ut imorgon också! Det är bara att kämpa på! :))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julia nordman

everything is possible if you just believe...

RSS 2.0