Nytt nytt & nyttigt

Idag har jag börjat en ny livsstil (eller okej, tjuvstartade redan i lördags). Det innebär nytt tänk, ny kost, en väldig massa promenader och andra träningspass. Jag ska försöka utmana mig själv, uppmuntra och unna mig själv saker jag mår bra av. Ett hälsosammare liv helt enkelt! :)

Startade dagen med en morgonpromenad och därefter åt jag fiberhavregrynsgröt med varma hallon. Sedan har jag gjort styrketest och konditionstest för att se hur jag förbättrar mig själv under kommande träningsperiod. Det ska bli riktigt spännande! :)) Måste tillägga också att jag är stolt över mig själv som åt lax ikväll! Jag som inte ens gillar fisk! :))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julia nordman

everything is possible if you just believe...

RSS 2.0