2012

Mitt 2012 har varit fantastiskt! När jag ser tillbaka på året som gått känner jag mig så otroligt lycklig! Jag har gjort massor av skoj med mina vänner och framförallt har jag fått leva sida vid sida med en underbar kille som jag älskar så oerhört mycket! Senaste året har varit lärorikt och fint. Jag har flyttat från barndomshemmet, jag har gått på bal, tagit studenten, besökt Gotland, varit i Barcelona, haft romantiska helger på hemma- som på bortaplan, varit i Sälen 2ggr, jobbat på lundströms och på fritids, sett massor av hockey, äntligen tagit körkort, och den senaste stora händelsen i mitt liv är att jag och Robin firat ett år tillsammans! Jag är så lycklig över att vi funnit varandra och över att jag fick börja och avsluta år 2012 i Robins famn, minst lika kär då som nu! :)

Jag ser fram emot 2013 med nyfikenhet, förhoppningar och längtan. Jag önskar såå att 2013 blir lika underbart som 2012 varit! :))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julia nordman

everything is possible if you just believe...

RSS 2.0