Underbar helg

Åh, en så otroligt underbar helg! Den startade redan i torsdags då Robin kom hit och vi förberedde vår trip till Stockholm. Tåget gick vid 10-tiden på fredagen och sedan åkte vi hem lördag eftermiddag. Hotellet vi bodde på, Clarion Hotell Stockholm, var jättefint! Skulle absolut kunna tänka mig att bo där igen. Så otroligt fräscha rum, trevlig personal och såå god frukost! :-)
 
Under vår helg i Stockholm har vi vandrat lite på Drottning gatan, letat julklappar och ätit jättegod mat, ett flertal gånger. Vi har myst massor på rummet, druckigt champagne (haha), och sett oss omkring lite på Södermalm. Nästa gång vi åker iväg tror jag att vi blir borta längre, (var vi nu hamnar) så att vi hinner med lite mer. Men det har verkligen varit suuper! :)
 
När vi kom hem med tåget igårkväll var vi båda två jättetrötta. Så det var bara att ställa in de planer vi hade och ha en lugn hemmakväll istället. Vi åkte först ner till kyrkogården och tände ljus vid farmor och farfars, samt farbror Jonas grav. Det var så himla vackert på kyrkogården med alla ljus som brann i mörkret, det är verkligen något man borde se tycker jag. Att en sådan sorglig plats kan vara så vacker...
 
Därefter åkte vi ut till Långshyttan och hade huset för oss själva. Vi lagade en otroligt sen middag (hemgjorda hamburgare), vilket blev en succé! Åh så gott! Sedan kollade vi på film och spelade wii, vilket var riktigt kul! Så helgen har varit helt otrolig, trots att jag missade halloweenfesten med tjejerna och trots att Robin ställde in sina planer också. Men det var nog bäst så, så att vi fick varva ner efter Stockholmsstressen och folkträngseln och bara ha en helg för oss :-)
 
Puss på min älskade Robin<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julia nordman

everything is possible if you just believe...

RSS 2.0