Mums!

Det här året har jag tänkt att jag ska lägga ner mycket tid på mig själv och min hälsa. Jag har så många gånger försökt komma igång med träningen, men tappar alltid motivationen. Men nu har jag nog bestämt mig på riktigt (hoppas jag)! Jag söker nya recept och rätter, letar träningstips och läser inspirerande bloggar. Jag känner att jag vill stärka kroppen med tanke på mitt skadade knä. Jag är trött på att det ska hoppa ur led, nu får det vara nog!

Idag har jag förresten testat ett nytt recept. Knäckebröd med massa frön, som jag bara älskar!!



Kommentarer
anna

Repect tack!!! :D

2013-01-07 @ 17:45:25
URL: http://aanniiiss.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julia nordman

everything is possible if you just believe...

RSS 2.0