:))

Ååh, har haft en så underbart mysig helg. I fredags var jag bara hemma och myste med mamma och Karro+Martin och igårkväll hade jag och Robin huset för oss själva. Så vi lagade hasselbakspotatis och lövbiff, badade skumbad och myste framför en film.. Det är såhär jag tycker att helgerna ska vara, det är då dem ger som mest. När man är några få personer som har en lugn och skön hemmakväll, där man bara samtalar om alltochinget och bara myser till en middag, en film eller ett program. För mig är det riktig kvalitetstid och det är så viktigt att man tar vara på de tillfällena. Jag känner mig otroligt lyckligt lottad som har så många fantastiska människor i mitt liv! :))
 
Nu ska jag ta en promenad med min syster Pernilla och sen ska det bakas mer av det underbara fröknäckebrödet, härligt! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julia nordman

everything is possible if you just believe...

RSS 2.0