l o v e

Ååh, idag kom första riktiga snön! Det var ett enormt glädjerus som for genom min kropp när jag kikade ut genom fönstret i Långshyttan imorse. Jag fick massor av flashbacks från början av mitt och Robins förhållande. Vi började ju träffas när snön låg på marken, himla mysig tid. Och mysig tid är det ju faktiskt fortfarande, känner mig fortfarande alldeles nykär. Pirr i magen och rodnande kinder. Nu har vi varit tillsammans i tio månader (+några dagar) och jag är lyckligare än någonsin. På fredag åker vi två dessutom på en weekend till Stockholm. Det ska bli så härligt att få vara bara vi två, jag och min älskling :)
 
Jag ser fram emot att strosa runt på Södermalm hand i hand, äta god mat, kanske shoppa lite, gå på spa, mysa, äta hotellfrukost och framför allt att få vara med Robin helt ensam. Bara vi två, det finns ju inget bättre! :)
 
ÅÅÅH, vad jag längtar!!!! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julia nordman

everything is possible if you just believe...

RSS 2.0