två dagar kvar! :)

Sitter i sängen och planerar min Barcelona-packning. Det känns lite klurigt eftersom vi bara har handbagage och ska få plats med lakan, handduk, luftmadrass, kläder samt allt annat man behöver, som tex hygiensartiklar. Väskan är ju så liten så det svåraste är nog att välja ut rätt kläder för vistelsen. Och vädret verkar ju variera lite fram och tillbaka enligt barcabrudarna :) Får se vad jag kommer fram till!


Annars vandrar mina tankar mycket kring framtida yrken just nu, och kring vad jag vill göra med mitt liv. Tänker tex mycket på platser jag skulle vilja besöka/bosätta mig på, hur jag vill leva mitt liv, vad jag vill vara för människa och ha för livsstil. Aå himla kul att tänka på, men det känns lite klurigt med sånt där :)

Och självklart tänker jag massor på min Robin också, men det antar jag att ni vet redan ;) hihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julia nordman

everything is possible if you just believe...

RSS 2.0