Got to be careful...

Iiih, träningen gick bra. Kämpade på som fasen och kul var det också! Men var påväg att köra ur knät igen. He-he, mindre bra det. Dock gick det bra tack vare mitt "älskade" skydd!<3
Ibland brukar jag fundera över om jag alltid kommer få drass med det där förbannade skyddet som brukar gnissla pga metallplattorna i sidan, och som är så stort och klumpigt. :( Fast jag har i och försig börjat vänja mig vid dess storlek nu, tycker att vanliga knäskydd ser störtlöjliga ut nu istället! Men ah, ha-ha. I alla fall, så hoppas jag verkligen på att jag ska kunna springa utan skyddet i framtiden. Hur kul skulle det vara om man är 30 och måste springa runt med det där lixom? Ha-ha neej, jag ska verkligen försöka träna upp knät ordentligt nu! Blir så jävla rädd på en gång man känner att knäskålen glider åt siden, ysch! Ordentlig knäträning från min sida från och med imorgon!

NU ska jag ta nått kvällsmål, men vet inte vad. Sen ska jag kolla ett avsnitt av One Tree Hill innan jag går och sover. Tidig morgon imorgon. Blää på de och godnatt på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julia nordman

everything is possible if you just believe...

RSS 2.0